הח"כ מהשמאל מאשים: "המנהיגים החרדים לא מסורים"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on הח"כ מהשמאל מאשים: "המנהיגים החרדים לא מסורים"

    ח"כ רם בן ברק ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם על היועמ"שית והתקריות הבלתי פוסקות עם שרי הממשלה: "הממשלה מנסה לפעול בצורה לא חוקית, לכן היועמ"שית מתנגדת". בן ברק תקף את הציבור החרדי במילים חריפות. לדבריו: "החרדים טעו בדרך החשיבה שלהם והמנהיגים החרדיים לא מסורים לציבור שלהם"

    ח"כ רם בן ברק צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ רם בן ברק מיש עתיד התראיין ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם והביע את עמדת האופוזיציה במאבקה המתמשך והקולני נגד הממשלה: "הממשלה מנסה לפעול בצורה לא חוקית, לכן היועמ"שית מתנגדת. היא חייבת לומר את עמדתה המשפטית כפי שהיא תופסת אותה".

    "יש בעיה גדולה בחוקי היסוד. אם היינו מדינה נורמלית היינו קובעים את חוק יסוד החקיקה. בחוקי היסוד הקודמים היה ברור שיש רוב בכנסת. לא היית רוצה שתהיה ממשלה שכל שומרי הסף יהיו נגדה. נבחרי הציבור צריכים להיות כפופים לחוק, ברגע שבית משפט החליט – גמרנו".

    בן ברק התייחס למחאות השמאל ואמר: "המטרה של ההפגנות היא להוריד מסדר היום את ההפיכה השלטונית ולא להפיל את הממשלה. יש בינינו גם הרבה אנשי ימין. הממשלה לא ניצחה בגלל ההבטחות להפיכה משטרית אלא הבטיחה להילחם ביוקר המחיה, להילחם באיראן. הרפורמה הבמערכת המשפט צריכה להיות בהורדת הבירוקרטיה מהציבור. אני חושב שנכון להגיד את עמדותך בצורה ברורה, גם אם זה לא פופולארי. אני אתמודד גם בבחירות הקרובות, מקווה שהממשלה הזאת תיפול"

    לגבי המחאות נגד החרדים: "החרדים טעו בדרך החשיבה שלהם, שהם יקבלו כל דבר מהממשלה. הם צדקו, נתניהו מאוד סחיט. הם הגזימו בדרישות, השיא היה בחוק יסוד הלימוד. הרבה מהמחאה הוא שהחרדים מנצלים את החוק להתחמק מגיוס. המנהיגות החרדית זיהתה ראש ממשלה רופס, נתלתה בזה יותר מדי וזה חוזר כבומרנג לרעתה. המנהיגים החרדיים לא מסורים, והם שולחים את ילדיהם למורים פרטיים שלא יחיו חיי עוני".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא ברור למה מראיינים אנשים שאין בהם כלום ממש – כמובן שהם מדברים כאילו כל החכמה פורצת מגרונם… שלא לדבר על החוצפה והניסוחים האנטישמיים (ביקשו "הכל"… – תבדוק נתונים מר אנטישמי, לפני שאתה מדבר!)